ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ Ο ΑΒΔΗΡΙΤΗΣ

ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ Ο ΑΒΔΗΡΙΤΗΣ

Άβδηρα, 470 ή 460 - περ. 370 π.Χ.
ΣΤΟ ΣΟΦΟ ΑΝΘΡΩΠΟ Η ΤΥΧΗ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΟΜΩΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ Σ' ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΤΑ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΡΥΘΜΙΖΕΙ
ΣΤΟ ΣΟΦΟ ΑΝΘΡΩΠΟ Η ΤΥΧΗ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΟΜΩΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ Σ' ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΤΑ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΡΥΘΜΙΖΕΙ - ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ

Εμφάνιση Κώδικα

Αντιγράψτε και επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα:

Μέγας φιλόσοφος της αρχαιότητος. Ο πρώτος που επινόησε την ατομική θεωρία, ή την δέχτηκε από το δάσκαλό του Λεύκιππο, για να τη διαμορφώσει και να την επεκτείνει σε όλα τα φυσικά φαινόμενα, θεμελιώνοντας τη θεωρία επιστημονικά, και ανοίγοντας τις πύλες στις Φυσικές επιστήμες. Γεννήθηκε στα Άβδηρα από πλουσιότατο πατέρα. Το μερίδιο της πατρικής περιουσίας (100 τάλαντα, ποσό τεράστιο), το δαπάνησε σε μακρά ταξίδια, για να ικανοποιήσει την επιστημονική του περιέργεια. Επεσκέφθη, ανάμεσα στις άλλες χώρες, την Αίγυπτο, τη Βαβυλωνία, την Αραβία, την Αιθιοπία. Έμεινε αρκετό χρονικό διάστημα στην Αθήνα, όπου μάλιστα άκουσε το Σωκράτη να συζητά, δίχως όμως να έλθει σε γνωριμία με αυτόν. Δεν ήταν καθόλου φιλόδοξος και προτιμούσε το «λάθε βιώσας». Λέγει ο ίδιος: «Ήλθον γαρ, φησίν, εις Αθήνας και ου τις με έγνωκεν». Επέστρεψε στα Άβδηρα, όπου έζησε βίο ερημίτη, συγγράφοντας, ερευνώντας και διδάσκοντας. Ήταν τόσο δυνατός ο έρωτάς του στην επιστημονική έρευνα, ώστε έλεγε ότι προτιμούσε να βρει μια «αιτιολογία» (δηλαδή την επιστημονική εξήγηση ενός φαινομένου), παρά να του δινόταν ο θρόνος του βασιλείου της Περσίας.

Τα συγγράμματά του τα έγραψε στην ιωνική διάλεκτο, και περιλαμβάνουν όλους τους κλάδους της ανθρώπινης γνώσης: μαθηματικά, φυσική, ιατρική, γεωπονία, ηθική, ποίηση, μουσική, ζωγραφική, γραμματική, αισθητική, φωνητική και πολεμική τέχνη. Ο Δημόκριτος υπεστήριξε ότι το «ον» (το σύμπαν), είναι μεν αιώνιο, αναλλοίωτο και άφθαρτο, ωστόσο δεν είναι «απλούν» όπως πίστευαν οι Ελεάτες φιλόσοφοι, αλλά «πολλαπλούν». Αφού, κατά τον Δημόκριτο, το ον είναι πολλαπλούν, σύγκειται δηλαδή από απειροελάχιστα τεμάχια ύλης (τα άτομα) που είναι αιώνια, άφθαρτα, αναλλοίωτα και αδιάσπαστα, πρέπει αναγκαστικά αυτά να έλθουν σε σχέση προς άλληλα, για να γεννηθεί εκείνο που ονομάζουμε κίνηση.

Τα άπειρα σε αριθμό και σε σχήμα άτομα στροβιλίζονται στο άπειρο, όπως η σκόνη στον αέρα και, καθώς συνωθούνται, σχηματίζουν απείρους κόσμους, (τον «Μέγα Διάκοσμο»), σ' ένα από τους οποίους ανήκει και η Γη. Τα πάντα γίνονται κατά μηχανική αναγκαιότητα. Ο Δημόκριτος δίνει σαφή εξήγηση της γεννήσεως των αστερισμών και υποστηρίζει, ακόμα, πως και η ψυχή αποτελείται από λεία, λεπτά και στρογγυλά άτομα, που το σώμα τα εισπνέει από τον αέρα, δίνοντας έτσι και στον ψυχικό βίο καθαρά υλιστική και μηχανική λειτουργία. Από τα «Ηθικά» του περισώθηκαν 230 αποσπάσματα, τα περισσότερα αποφθέγματα. Μόλις μετά δύο χιλιετηρίδες, ο Βάκων και ο Γκασσαντί, ανέσυραν το γίγαντα Δημόκριτο στην επιφάνεια, και μόνο κατά τον ΙΘ' αιώνα, κατανοήθηκε η υψίστη σημασία της φιλοσοφίας του, η οποία οδήγησε στην ερμηνεία των νόμων του ήχου, του φωτός, της θερμότητας, καθώς και στις χημικές και φυσικές μεταβολές (διάσπαση ατόμου) σε ευρύτατη έκταση. Επί Σωκράτους, η αναζήτηση των φυσικών νόμων για την ερμηνεία και την κατανόηση του όντος, έληξε, για να αναπτυχθεί η φιλοσοφία «της χρήσιμης αρετής» και η πολιτική φιλοσοφία, όπως ο ίδιος ο Δημόκριτος έλεγε.

Ο βίος του σοφού Αβδηρίτη περιβάλλεται από την αχλή του θρύλου και του μυστηρίου, πολλά δε θαυμάσια αναφέρονται, γύρω από τα τελευταία ιδίως χρόνια της ζωής του, από διαφόρους συγγραφείς, όπως η συνάντησή του με τον Ιπποκράτη και ο διάλογος που έλαβε χώρα μεταξύ τους. Όμως, τη γνησιότητα όλων αυτών των βιογραφικών στοιχείων, την αμφισβητεί η κριτική. Πάντως, ένα από τα γνωρίσματα του Δημόκριτου που δεν αμφισβητείται, είναι ότι γελούσε πολύ, και κάθε στιγμή, βλέποντας πόσο μηδαμινά και αστεία ήταν όλα τα σοβαρά και σπουδαία των ανθρώπων, μπροστά στο μεγαλείο του Κόσμου. Γι' αυτό και ονομάσθηκε «Γελασίνος». Και, ακόμα, ότι οι Αβδηρίτες τον λάτρεψαν σαν θεό και, ύστερα από το θάνατό του, του έστησαν χάλκινο ανδριάντα. Πέθανε σε βαθύτατο γήρας.

Αποφθέγματα


  1. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠ' ΑΥΤΗ. ΗΛΘΕΣ, ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΠΗΛΘΕΣ
  2. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΟΙ ΚΟΣΜΟΙ ΓΕΝΝΗΤΟΙ ΚΑΙ ΦΘΑΡΤΟΙ
  3. Η ΤΟΛΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ, ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΥΧΗ
  4. ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΝΟΥΣ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ
  5. ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤ' ΑΝΑΓΚΗΝ
  6. ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΘΥΜΙΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΨΥΧΙΚΗ ΓΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ
  7. ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΒΥΘΟ
  8. ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΟ
  9. ΚΑΝΕΝΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ, ΑΦΟΥ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
  10. ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΤΑ ΠΙΟ ΘΕΪΚΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ
  11. ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΑΔΙΚΙΑ. ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΑΣ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ
  12. ΠΡΕΠΕΙ Ή, ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΑΘΟΙ Ή, ΝΑ ΜΙΜΟΥΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΘΟΥΣ
  13. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΥΤΥΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΜΑΘΕΙΑ
  14. Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΟ
  15. ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΕΠΟΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΥΜΦΟΡΕΣ
  16. Η ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
  17. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ
  18. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΔΙΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ
  19. ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΙΑ ΝΑ ΥΠΟΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΑΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΠΡΑΞΗ
  20. ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΜΙΟ ΝΑ ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΝΟΜΟ, ΣΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΟΦΟΤΕΡΟ
  21. Ο ΕΝΑΡΕΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΦΑΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ
  22. ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΝΑ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ
  23. ΟΠΟΙΟΣ ΝΙΚΙΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΔΙΚΑΙΟΣ
  24. Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΠΕΙΣΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ
  25. ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΝΟΥΘΕΤΗΣΕΙ ΕΚΕΙΝΟΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΟΥ ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΕΙ
  26. ΠΟΛΛΟΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ, ΖΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΗ
  27. ΠΟΛΛΟΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
  28. ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΣΥΝΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΤΥΧΙΕΣ
  29. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
  30. ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΑ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΑ
  31. Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΤΗΝΟΥΣ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΩ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
  32. ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΕΣ ΕΝΩ ΤΩΝ ΑΝΟΗΤΩΝ ΑΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΤΕΣ
  33. ΟΥΤΕ ΤΕΧΝΗ ΟΥΤΕ ΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΗ ΔΙΔΑΧΘΕΙ
  34. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΠΑΡΑ ΤΑ ΞΕΝΑ
  35. ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΖΩΗ
  36. ΑΓΑΘΟ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΟΥΜΕ Ν' ΑΔΙΚΗΣΟΥΜΕ
  37. ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΕΠΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΕΡΓΑ. ΤΟ ΝΑ ΕΠΑΙΝΟΥΜΕ, ΟΜΩΣ, ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑ
  38. ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΝΟΥ
  39. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ
  40. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΠΡΟΝΟΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΟΥΜΕ
  41. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ, ΑΛΛΩΣΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΑΦΕΛΟΥΣ, ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΥΝΕΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
  42. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ Ή, ΑΝΑΞΙΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ
  43. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ
  44. Η ΑΜΕΤΡΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ
  45. ΟΙ ΗΔΟΝΕΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΓΕΝΝΟΥΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣ
  46. ΟΙ ΕΝΤΟΝΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΕΝΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΥΦΛΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ
  47. ΣΩΣΤΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΜΕ ΕΥΠΡΕΠΗ ΤΡΟΠΟ
  48. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΟΦΕΛΕΙ ΗΘΙΚΑ
  49. ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΙΟΥΝΤΑΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ
  50. ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΦΟΡΕΣ
  51. ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΑΠΟΚΤΗΜΑΤΑ
  52. Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΑΔΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
  53. ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΙΜΟΥΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ, ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ
  54. ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥΠΡΑΓΜΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Ν' ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ
  55. ΟΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΒΟΛΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ
  56. ΟΣΟΙ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΙΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΙΦΑΣΗ ΜΟΝΟ ΕΝΑΡΕΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
  57. ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΝΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΩΣΤΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ
  58. ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
  59. ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
  60. ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΩΣ ΑΝΤΙΛΕΓΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΛΥΑΡΕΙ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΦΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
  61. ΤΟ ΝΑ ΛΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΕΙΣ Ν' ΑΚΟΥΣ ΤΙΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝΕΞΙΑ
  62. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΥΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΜΗΠΩΣ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
  63. ΟΠΟΙΟΣ ΦΘΟΝΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΛΥΠΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΘΡΕΥΕΤΑΙ
  64. ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΑΔΙΚΕΙ, ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΔΙΚΗΣΕΙ
  65. Η ΕΧΘΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΧΘΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ
  66. ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ
  67. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΙΣ ΕΥΕΡΓΕΣΙΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ
  68. ΟΤΑΝ ΕΥΕΡΓΕΤΕΙΣ, ΣΚΕΨΟΥ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΑΥΤΟΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΕΡΓΕΣΙΑ, ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΚΟ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ
  69. ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΕΥΕΡΓΕΣΙΕΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ
  70. Η ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΙΜΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΝΟΥΝΕΧΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΥΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ
  71. ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΕΥΕΡΓΕΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΘΟΠΟΙΪΑ
  72. ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΦΙΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ
  73. Η ΦΙΛΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΝΕΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΛΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΟΗΤΩΝ
  74. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΕΝΑΡΕΤΟ ΦΙΛΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΖΕΙ
  75. ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΑΝ ΓΙΑ ΚΑΙΡΟ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ
  76. ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΠΕΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ ΣΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
  77. ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΣΟ, ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ ΣΩΣΤΗ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ
  78. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΑΓΑΠΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ
  79. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
  80. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΩΔΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΥ
  81. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ, ΑΛΛΑ, ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΠ' ΟΛΑ
  82. ΦΙΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΝΤΙΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΑΛΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕ ΕΜΑΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΩΦΕΛΙΜΟ
  83. ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ, ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΝΑ ΜΗ ΓΕΛΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΘΡΗΝΟΥΜΕ
  84. ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ, ΕΝΩ ΤΑ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ Τ' ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ
  85. ΟΙ ΦΙΛΟΚΑΤΗΓΟΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΦΙΛΟΙ
  86. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Ν' ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΥΓΛΩΤΤΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ
  87. Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΤΙΜΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΥΝΑΙΚΑ
  88. ΤΟ ΝΑ ΣΥΛΛΟΓΙΖΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΘΕΪΚΟ ΝΟΥ
  89. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ ΟΙ ΘΕΟΙ ΕΠΟΠΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΠΕΣΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ ΟΥΤΕ ΚΡΥΦΑ ΟΥΤΕ ΦΑΝΕΡΑ
  90. ΟΣΟΙ ΕΠΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΠΟΛΥ
  91. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ Σ' ΕΠΑΙΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΥΤΟΕΠΑΙΝΕΙΣΑΙ
  92. ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΚΟΛΑΚΕΙΑ
  93. ΠΡΕΠΕΙ Ν' ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΔΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ
  94. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΗ, Η ΖΩΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
  95. Η ΛΙΓΗ ΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΞΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΗΣΙΑ
  96. ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟ, ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΤΟ ΨΥΧΡΟ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΚΕΝΟ
  97. ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ, ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΒΥΘΟ
  98. ΣΤΟ ΣΟΦΟ ΑΝΘΡΩΠΟ Η ΤΥΧΗ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΟΜΩΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ Σ' ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΤΑ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΡΥΘΜΙΖΕΙ
  99. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΚΡΙΣΙΑ
  100. ΓΥΝΗ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ ΓΕΝΝΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΙΚΗ ΓΟΝΗΣ
  101. ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΕΚΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠ' ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ
  102. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΑΝ ΞΥΝΟΝΤΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΜΑ ΟΠΩΣ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ
  103. ΤΑ ΘΕΪΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΑ ΜΕ ΤΗ ΝΟΗΣΗ
  104. ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΜΕΣΑ, ΘΑ ΒΡΕΙΣ, ΜΙΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΚΩΝ
  105. ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ
  106. ΤΟ ΨΑΡΙ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΚΑΛΑ
  107. ΑΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΠΑΡΕΠΕΜΠΕ ΣΕ ΔΙΚΗ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΓΙΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ, Η ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟ Ν' ΑΘΩΩΘΕΙ
  108. Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΑΡΕΤΗ, ΦΡΟΝΗΣΗ, ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΥΛΑΒΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΘΑΝΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ ΠΟΛΥ
  109. ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ
  110. Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
  111. Η ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΤΑ ΚΟΠΑΔΙΑ ΖΩΩΝ Ή, ΣΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ. ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΤΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ
  112. ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΑ ΚΑΛΑ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΔΥΝΑΤΟ Ν' ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΚΑ
  113. ΤΟ ΒΑΘΥ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΣΕ ΠΟΛΛΑ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΠΝΙΓΟΥΜΕ. ΒΡΕΘΗΚΕ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΟΛΥΜΠΙ
  114. ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΚΑ, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΣΩΣΤΑ
  115. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΨΥΧΙΚΗ ΓΑΛΗΝΗ ΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΡΓΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΓΝΟΙΕΣ
  116. ΟΙ ΘΕΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ, ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
  117. Η ΤΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΗ ΑΛΛΑ ΑΒΕΒΑΙΗ, ΕΝΩ Η ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑΡΚΗΣ. ΓΙ' ΑΥΤΟ, ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΝΙΚΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ, ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ
  118. ΟΥΤΕ Ο ΚΑΛΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΠΡΑΞΗ ΟΥΤΕ Η ΚΑΛΗ ΠΡΑΞΗ ΒΛΑΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
  119. Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΟΛΙΑ. ΑΥΤΗ, ΔΗΛΑΔΗ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΕΙ ΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΦΑΥΛΟΤΗΤΑ
  120. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΚΟΠΙΩΔΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ
  121. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΛΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ
  122. ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΣ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΟΠΟΙΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΙΘΩ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΑΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ
  123. ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ Η ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ, ΕΝΩ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ
  124. ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΑΣΥΝΕΤΟΙ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΦΡΟΝΗΣΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΛΛΑ Η ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Η ΦΥΣΗ
  125. Η ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΦΑΥΛΩΝ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ
  126. ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΕΣ ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΩΝ ΑΜΑΘΩΝ
  127. Η ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΦΙΛΙΑ
  128. ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΠΑΡΑ ΤΟ ΣΩΜΑ
  129. Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΥΜΦΟΡΑ
  130. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΕ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΨΥΧΙΚΗ ΓΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΛΥΠΗ
  131. ΓΙΑ ΑΣΧΗΜΑ ΕΡΓΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΜΙΛΑΣ
  132. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΨΥΧΙΚΗ ΓΑΛΗΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΡΗΜΕΝΗ ΖΩΗ
  133. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΟΤΥΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
  134. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΕΠΑΙΝΕΙ Ή, ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΟΥΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΟΝΗΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
  135. ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΤΟ ΕΡΓΟ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΙΝΕΙ, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΟΥΣΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΘΕΙ
  136. ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΩΡΑΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
  137. ΤΟ ΝΑ ΞΕΧΝΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΘΡΑΣΥ
  138. ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ, ΟΣΟΙ ΟΜΩΣ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ
  139. ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΖΩΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΙ, ΞΕΡΕΙ ΠΟΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ, ΕΝΩ, ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ
  140. ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΑΝ ΚΑΙ ΜΙΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ, ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΗ
  141. ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΖΟΥΝ ΑΝ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ
  142. ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗ ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΗΤΑ ΑΝ ΚΑΙ Η ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ
  143. ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ, ΕΝΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΑ ΑΠ' ΟΣΑ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ, ΤΑ ΠΑΡΑΜΕΛΟΥΝ
  144. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ Ν' ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ, ΤΟΝ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ
  145. ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ
  146. ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ
  147. ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ
  148. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΟΧΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
  149. Η ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΑΤΗ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
  150. ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ Η ΤΥΧΗ, ΤΡΑΠΕΖΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ Η ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ
  151. Η ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ
  152. Ο ΥΠΝΟΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ Ή, ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΧΛΗΣΗ Ή, ΨΥΧΙΚΗ ΑΓΝΟΙΑ Ή, ΑΕΡΓΙΑ Ή, ΑΠΑΙΔΕΥΣΙΑ
  153. Η ΑΝΔΡΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΦΟΡΕΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ
  154. ΑΝΔΡΕΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΤΩΝ ΗΔΟΝΩΝ
  155. ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ Η ΑΦΟΒΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ, ΕΝΩ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ
  156. ΣΟΦΙΑ ΜΕ ΑΦΟΒΙΑ ΑΞΙΖΕΙ ΟΣΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΑΤΗ
  157. ΟΙ ΘΕΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΣΟΥΣ ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ
  158. Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΣΧΗΜΑ ΕΡΓΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗ ΝΤΡΟΠΗ
  159. Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
  160. ΤΑ ΚΑΚΑ ΚΕΡΔΗ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ
  161. Η ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ ΖΗΜΙΑΣ
  162. Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΣΗ ΦΙΛΑΡΓΥΡΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΣΚΕΙ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
  163. ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΕΥΚΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ. ΟΣΑ ΟΜΩΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΑΛΛΑ Η ΑΣΧΗΜΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗ ΓΝΩΜΗ
  164. Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ, ΚΑΘΩΣ ΕΞΟΜΟΙΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΕΙΟΥ ΜΥΘΟΥ
  165. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ
  166. Η ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΕΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΔΙΑΓΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ
  167. ΟΙ ΤΣΙΓΚΟΥΝΗΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ, ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  168. Η ΦΕΙΔΩ ΚΑΙ Η ΠΕΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ, ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΔΑΠΑΝΗ. Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΕΝΑΡΕΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
  169. ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΣ ΔΡΟΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΔΟΧΕΙΑ
  170. ΣΩΣΤΗ ΚΡΙΣΗ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΥΠΑΤΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙ
  171. ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΚΥΡΙΩΣ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΣΠΑΝΙΑ
  172. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΤΡΟ, ΤΑ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΙΟ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ
  173. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΤΟΥΣ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΥΓΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
  174. ΟΣΟΙ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ ΤΙΣ ΓΑΣΤΡΙΜΑΡΓΙΚΕΣ ΗΔΟΝΕΣ ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΤΑ ΦΑΓΗΤΑ, ΤΑ ΠΟΤΑ Ή ΤΑ ΑΦΡΟΔΙΣΙΑ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΤΟΥΣ ΟΙ ΗΔΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΕΣ
  175. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ. ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΟΜΩΣ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΑΝΔΡΑ ΣΥΝΕΤΟ
  176. ΚΑΘΕ ΦΙΛΟΝΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΗ. ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΛΑΠΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ
  177. ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΚΗ ΦΗΜΗ
  178. ΤΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΦΑΥΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΗΡΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΞΕΦΥΓΟΥΝ
  179. ΟΙ ΕΚΟΥΣΙΟΙ ΚΟΠΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΑΦΡΟΤΕΡΗ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΩΝ ΑΚΟΥΣΙΩΝ
  180. Ο ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΟΠΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΛΑΦΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ
  181. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΑΡΕΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ
  182. ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ, ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΟΠΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Ή ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ
  183. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΚΟ. ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
  184. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΠΟΔΙΖΑΝ ΝΑ ΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ, ΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΒΛΑΠΤΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ. Ο ΦΘΟΝΟΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΧΟΝΟΙΑΣ
  185. Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΞΕΝΙΤΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ. ΤΟ ΨΩΜΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΓΙΑΤΡΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΠΩΝ
  186. Ο ΣΟΦΟΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΠΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΣ ΕΝΑΡΕΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ
  187. Ο ΝΟΜΟΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΝΑ ΕΥΕΡΓΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΥΕΡΓΕΤΟΥΝΤΑΙ
  188. Η ΕΜΦΥΛΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΗΤΤΗΜΕΝΟΥΣ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΟΡΑ
  189. ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΟΧΙ
  190. Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΩΝ ΟΣΟ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
  191. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΦΕΛΙΜΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Ν' ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΘΕΜΑΤΑ ΘΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΝ ΑΣΧΗΜΑ
  192. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΦΑΛΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΕΥΚΟΛΗ Η ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
  193. ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ, ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ, ΓΕΜΑΤΟΙ ΑΠΕΡΙΣΚΕΨΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΣΟΣ
  194. ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΥΕΡΓΕΤΟΥΝ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ ΕΝΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑ
  195. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΕΛΕΙΣ
  196. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ ΒΛΑΒΗ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙ ΚΑΤ' ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΣΤΗ ΓΑΛΗΝΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
  197. ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΩΣΤΑ ΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ, ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ
  198. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΝΩ Η ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΚΗ
  199. ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΜΕΤΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΞΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗΝ ΑΞΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
  200. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΚΑΚΟ, ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ
  201. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΝΟΜΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΝΑΡΜΟΣΤΟ
  202. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ
  203. ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
  204. Ο ΦΟΒΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΟΛΑΚΕΙΑ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΥΝΟΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ
  205. ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ
  206. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠ' ΟΤΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ
  207. ΤΑ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΕΝΩ ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟΛΙΣΜΟΥ
  208. Η ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ. Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΕΣ, ΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΠΗ
  209. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΟΠΟΙΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣ, ΕΝΩ ΤΑ ΩΦΕΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΙΚΑ
  210. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ, ΑΦΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ
  211. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Η ΠΑΙΔΟΠΟΙΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΕΓΟΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΖΩΩΝ
  212. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΕΠΟΠΤΕΥΕΙ ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ
  213. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΑ ΜΟΡΦΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ ΜΕ ΤΕΙΧΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ
  214. ΟΠΩΣ ΑΠ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΝΟΣΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΦΕΛΕΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ
  215. Η ΣΥΝΕΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΙΑ ΚΑΙ ΩΦΕΛΙΜΗ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ. Η ΑΣΥΝΕΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΣΕ ΔΩΡΕΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ
  216. Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΟΡΤΑΣΜΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΥΤΕ ΦΤΩΧΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ
  217. ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΠΟΛΛΑ, ΤΑ ΛΙΓΑ ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ. ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ
  218. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
  219. ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΓΑΛΗΝΗ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΕΝΩ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ
  220. Η ΚΟΙΝΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΘΕΝΟΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΒΟΗΘΕΙΑΣ
  221. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ
  222. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΠΥΛΗ ΤΟΣΟ ΑΣΦΑΛΗΣ, ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ
  223. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
  224. Ν' ΑΠΟΚΡΟΥΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΘΛΙΨΗ ΤΗΣ ΝΑΡΚΩΜΕΝΗΣ ΨΥΧΗΣ
  225. Η ΚΑΡΤΕΡΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΣΩΦΡΟΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ
  226. ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΤΩΝ ΑΝΟΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ
  227. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΣΑ ΦΕΡΝΕΙ Η ΤΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΑΡΑ
  228. Η ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ. Η ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΘΟΣ ΤΟΥ ΓΗΡΑΤΟΣ
  229. Ο ΓΕΡΟΣ ΥΠΗΡΞΕ ΝΕΟΣ, Ο ΝΕΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΑΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ. ΤΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΜΕΝΟ, ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟ
  230. ΤΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΣΧΕΡΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑ. ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ
  231. ΜΕΡΙΚΟΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΘΝΗΤΗ ΦΥΣΗ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΒΑΣΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑΡΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΣΟ ΖΟΥΝ
  232. ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΘΩΡΑΚΑ ΣΟΥ, ΝΑ ΦΥΛΑΓΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ
  233. ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΑ ΚΑΙ ΒΔΕΛΥΡΑ, ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ
  234. Η ΦΥΣΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΥΣΗ, Η ΦΥΣΗ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ Η ΦΥΣΗ ΝΙΚΑ ΤΗ ΦΥΣΗ
  235. ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΔΥΝΑΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΣΤΕΡΩΝ
  236. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΓΙΑΤΡΕΥΕΙΣ ΝΕΚΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΥΘΕΤΕΙΣ ΓΕΡΟΝΤΑ
  237. Ο ΣΩΣΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΝ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ, ΣΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ
  238. ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ, ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΚΙΑ
  239. ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΓΛΥΚΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΤΕΡΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΦΟΡΕΣ, ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ
  240. ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΕ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ. ΕΚΕΙΝΟΣ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΟΛΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΒΑΤΑΙ
  241. Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΣΚΕΨΗ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΤΟΥ ΕΥΜΕΝΕΙΑ
  242. ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΑΛΛΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
  243. ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΕΣ Η ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
  244. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΙΜΗ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΥΡΑΝΝΙΟΥΝΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΤΟΥΝ, ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΡΟΝΤΙΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΧΑΣΟΥΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΟΥΝΤΑΙ
  245. ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΝΤΑΞΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΝΑΞΙΟ ΤΟΥ
  246. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΤΙΣ ΕΥΕΡΓΕΣΙΕΣ, ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΑΛΗΘΕΙΑ
  247. ΚΑΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑΥΑΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ
  248. ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΟΒΕΙ, ΑΛΛΑ Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΧΩΡΙΖΕΙ ΦΙΛΟΥΣ
  249. ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΛΙΓΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΥΠΟΣΧΕΣΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ
  250. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΦΙΛΟΣ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΜΕΝΕΙ
  251. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΛΑΙΜΑΡΓΑ. ΑΥΤΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΚΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΘΗΡΙΟ ΠΑΡΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ
  252. ΟΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΗ ΕΠΑΛΕΙΨΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΟΥΤΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑ Η ΥΓΙΕΙΝΗ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΤΡΟΦΗ ΚΑΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ Ή, Η ΑΦΘΟΝΗ ΑΛΛΑ Η ΥΓΙΕΙΝΗ
  253. ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΙΜΑ ΠΡΩΤΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΤΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΗΓΕΤΙΔΑ ΚΑΘΕ ΑΓΑΘΟΥ
  254. Ο ΦΘΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΓΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
  255. ΠΟΤΕ ΜΗ ΜΑΚΑΡΙΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΞΑ ΤΟΥ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ, ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΙΣΤΗ, ΣΚΟΡΠΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ
  256. ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
  257. ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΤΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΜΑΚΡΥ ΔΡΟΜΟ