ΠΛΑΤΩΝ

ΠΛΑΤΩΝ

Αθήνα, 429 - 345 π.Χ.
ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟ, ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ, ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟ, ΤΟ ΠΡΕΠΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΜΟΖΟΝ
ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟ, ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ, ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟ, ΤΟ ΠΡΕΠΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΜΟΖΟΝ - ΠΛΑΤΩΝ

Εμφάνιση Κώδικα

Αντιγράψτε και επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα:

Φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Αθήνα από γονείς ευγενείς. Το πρώτο όνομά του ήταν Αριστοκλής, ονομάσθηκε δε Πλάτων, για την ευρύτητα του στέρνου του και του μετώπου του. Νέος ασχολήθηκε με την ποίηση, αλλά γρήγορα επιδόθηκε οριστικά στη φιλοσοφία. Εικοσαετής προσκολλήθηκε στο Σωκράτη και έμεινε κοντά του επί εννέα έτη. Η αγάπη του προς αυτόν δεν έχει στην ιστορία όμοιο δείγμα αφοσιώσεως μαθητού προς δάσκαλο. Έκανε διάφορα ταξίδια στην Αίγυπτο, στην Κυρήνη, στη Σικελία, στη Μ. Ασία για να γνωριστεί με πολλούς φιλοσόφους της πυθαγορείου, ιδιαίτερα, σχολής.

Στις Συρακούσες, συνδέθηκε με φιλία με τον τύραννο Διονύσιο και τους συγγενείς του. Αργότερα, επειδή δυσαρέστησε τον τύραννο με την παρρησία του, αυτός, για εκδίκηση, τον πούλησε στο Σπαρτιάτη πρεσβευτή ως δούλο, για να τον απελευθερώσει με εξαγορά ο φιλόσοφος Αννικέριος. Αφού επέστρεψε στην Αθήνα, σαράντα πια ετών, ίδρυσε τακτική σχολή, τη λεγομένη Ακαδημία, που πήρε το όνομά της από τον τόπο, όπου ήταν αφιερωμένος στον ήρωα Ακάδημο. Στην Ακαδημία του, ο Πλάτων, δίδαξε επί 42 έτη, οι δε μαθητές του αποτέλεσαν ένα είδος συνδέσμου επιστημονικού, που διατηρήθηκε μέχρι το 525 μ.Χ. Πέθανε στην Αθήνα σε ηλικία 81 ετών, την ημέρα των γενεθλίων του. Ο τάφος του, στον Κεραμεικό, σωζόταν ως τα χρόνια του Παυσανία. Έγραψε την «Απολογία» του Σωκράτη, του οποίου τη φιλοσοφία εκθέτει, συμπληρώνει, συστηματοποιεί και εξαίρει.

Η πλατωνική φιλοσοφία πραγματεύεται τη φύση του «αισθητού» και του «υπεραισθητού» κόσμου, και αποτελεί το πρώτο στην Ιστορία καθολικό σύστημα. Του συστήματος αυτού η επίδραση στο μεταγενέστερο κόσμο υπήρξε ανυπολόγιστη.

Έργα


Αποφθέγματα


  1. ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ
  2. ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ
  3. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΝΗΜΗ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
  4. Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ
  5. ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ
  6. ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ
  7. Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΡΕΤΗ
  8. Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΣΩΜΑΤΑ
  9. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟ
  10. Η ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΗ
  11. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ
  12. ΤΟ ΕΜΨΥΧΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΨΥΧΟ
  13. ΑΙΤΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΓΕΝΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ
  14. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΦΩΤΙΑ, ΝΕΡΟ, ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΓΗ
  15. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΩΣ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΙΟΥ
  16. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ
  17. ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΥΛΗ
  18. Ο ΘΕΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΩΜΑΤΟΣ
  19. Η ΑΡΕΤΗ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ
  20. ΟΙ ΘΕΟΙ ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΙΜΟΝΙΑ
  21. ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟ, ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ, ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟ, ΤΟ ΠΡΕΠΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΜΟΖΟΝ
  22. Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ
  23. Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, Η ΦΡΟΝΗΣΗ, Η ΑΝΔΡΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΣΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ
  24. Η ΟΜΟΡΦΙΑ, Η ΚΑΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, Η ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ
  25. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΟΤΙ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ, ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
  26. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ
  27. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΑ ΙΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ
  28. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΠΤΟΙ ΚΑΙ ΑΓΡΑΦΟΙ
  29. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ, ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΩΦΕΛΙΜΗ
  30. Η ΨΥΧΗ ΔΙΑΙΡΕΙΤΑΙ ΣΕ ΤΡΙΑ ΜΕΡΗ: ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ, ΘΥΜΙΚΟ, ΕΠΙΘΥΜΗΤΙΚΟ
  31. Η ΦΡΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΣΩΣΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
  32. Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΑΣ
  33. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΙΑ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΔΙΣΤΑΖΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ
  34. Η ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΧΑΛΙΝΑΓΩΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΜΑΣ, ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΔΟΥΛΟΙ ΚΑΜΙΑΣ ΗΔΟΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΚΟΣΜΙΟΤΗΤΑ
  35. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟ ΑΡΣΕΝΙΚΟ
  36. Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΦΥΣΗ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΘΙΜΟ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΒΙΑ
  37. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΜΙΛΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΡΟΑΤΗ
  38. Η ΕΥΕΡΓΕΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΜΕ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ, ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ
  39. Η ΔΥΝΑΜΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΝΟΙΑ, ΣΤΟ ΣΩΜΑ, ΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΘΗΜΑΤΑ
  40. Η ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΗ ΚΡΙΣΗ, ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΦΗΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΣΗ
  41. ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΑΓΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΑΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
  42. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΙΑ ΕΙΔΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ: Ο ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ, Ο ΦΙΛΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΧΡΗΜΑΤΟΣ
  43. Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
  44. ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΚΑΙ ΩΦΕΛΕΙ
  45. Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΗ ΚΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ
  46. ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΘΗΣΗ
  47. Η ΨΥΧΗ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΚΡΥΦΟ ΘΗΣΑΥΡΟ. ΚΑΛΑ ΟΔΗΓΗΜΕΝΗ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ
  48. Η ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ
  49. Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ
  50. Η ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ
  51. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑ
  52. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
  53. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ
  54. ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΕΚΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΩΤΙΑΙΟ ΜΥΕΛΟ
  55. Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑΖΕΙΝ
  56. Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΙΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
  57. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΝΑ ΒΙΑΙΟΠΡΑΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ
  58. ΟΙ ΘΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ
  59. ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ
  60. ΤΡΟΜΕΡΟ ΔΟΛΩΜΑ Η ΗΔΟΝΗ
  61. ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΡΕΣΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΔΙΧΩΣ ΝΟΜΟΥΣ
  62. Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΑΔΙΚΟ
  63. Ή, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ Ή, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ Μ' ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΘΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΟΡΦΩΣΕΙ
  64. ΜΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΡΗ
  65. ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
  66. ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ Ο ΕΠΑΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΓΛΥΚΟΣ
  67. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΟΡΘΑ
  68. Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ
  69. Ο ΔΕΙΛΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΗ
  70. ΑΚΟΛΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ
  71. ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ Σ' ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ
  72. Η ΨΥΧΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΕΣΜΑ
  73. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΙΟ ΝΟΜΟ ΝΑ ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ Ή, ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ
  74. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΕΩΜΕΤΡΗΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΕΛΘΕΙ
  75. ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΑΣΣΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ
  76. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΚΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
  77. ΚΑΘΕ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΠΑΤΗ
  78. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΙ, ΟΥΤΕ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΕΓΚΩΜΙΑΖΟΝΤΑΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ
  79. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΔΙΚΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΟ
  80. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΝ ΜΕΝ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΘΕΙ ΟΡΘΩΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟ ΠΛΑΣΜΑ, ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕ ΛΑΒΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΜΟΡΦΩΣΗ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΡΙΟ ΖΩΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ
  81. Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΞΗΜΕΡΩΝΕΙ
  82. ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΧΙΛΙΟΥΣ ΑΣΚΕΦΤΟΥΣ
  83. ΤΟ ΝΑ ΝΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΙΚΕΣ
  84. ΕΚΕΙΝΟ ΜΟΝΑΧΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ, ΠΟΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΔΙΚΑΙΑ Ή, ΑΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΝΕΙ, ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΚΑΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Ή ΚΑΚΟΥ
  85. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΧΩΡΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΟΡΘΑ
  86. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΝΗΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΠΟΚΤΗΜΑ
  87. ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΔΙΚΩ Ή, ΝΑ ΑΔΙΚΟΥΜΑΙ, ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΑΔΙΚΟΥΜΑΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΔΙΚΩ
  88. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΚΟ, ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ
  89. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΓΑΘΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΜΙΑ ΩΦΕΛΕΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ
  90. ΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
  91. Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΩΦΕΛΕΙ ΕΚΕΙΝΟΝ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ
  92. ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΦΙΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΔΙΚΟΥΝ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΔΙΚΟΥΝ
  93. ΑΝ ΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΔΕΝ ΦΙΛΟΣΟΦΗΣΟΥΝ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΚΑ
  94. ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΜΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΑ
  95. ΚΑΘΕ ΑΔΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ
  96. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
  97. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
  98. Η ΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠ' ΟΛΑ
  99. Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
  100. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
  101. ΝΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΟΤΙ Η ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠ' ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
  102. ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ
  103. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ
  104. ΕΥΚΟΛOΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΑΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟ
  105. ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ
  106. ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ, ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΙΓΑΣΟΥΝ
  107. ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΟΣΟ Η ΑΡΕΤΗ
  108. ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΜΟΥ ΤΟ ΘΕΟ
  109. ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΟΤΑΝ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ, ΑΛΛΟΤΕ ΜΕΝ ΟΡΘΩΣ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ, ΑΛΛΟΤΕ ΔΕ ΟΧΙ
  110. ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ, ΟΤΙ Η ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΝ ΗΔΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ ΤΟΥ
  111. ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ
  112. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΣΥΧΝΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΥΣΙΩΝ
  113. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΓΙΑ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΙ ΑΔΙΚΟ
  114. Ο ΦΘΟΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ
  115. Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΓΕΝΝΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΣΩΦΡΟΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
  116. ΚΑΤ' ΟΥΔΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΔΙΚΟΥΜΕ
  117. Η ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΝΗΜΗ
  118. ΟΧΙ ΜΟΝΑΧΑ Ο ΓΕΡΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΑΙΔΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ
  119. ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΚΟ ΣΚΟΠΟ, ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ
  120. ΠΟΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΒΥΘΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΦΑΥΛΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΑΥΤΩΝ
  121. ΦΟΒΟ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΧΙ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΑΚΑ, ΑΛΛΑ ΟΣΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ
  122. ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΘΑ ΠΡΟΚΟΨΟΥΜΕ
  123. Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ
  124. ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΔΡΑ ΠΟΥ ΚΑΜΩΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΝΤΡΟΠΗ, ΑΠ' ΤΟ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΤΙΜΑΤΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥ
  125. ΤΑ ΚΑΛΑ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΓΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ
  126. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΛΟΥΣΙΟΣ, ΑΣ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΠΛΕΟΝΕΞΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ
  127. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΥΟ ΚΑΚΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΦΙΛΟΙ, ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟ ΚΑΛΟ
  128. ΟΠΩΣ ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΑΡΝΑΚΙΑ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΙΣ ΕΡΩΜΕΝΕΣ ΤΟΥΣ
  129. ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ
  130. ΟΙ ΑΝΡΘΩΠΟΙ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΦΤΕΡΩΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΦΤΕΡΑ. ΟΙ ΘΕΟΙ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΕΤΣΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΦΤΕΡΑ
  131. Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΓΜΑ ΑΠΟ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΧΟΛΗ. ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΟΣ, ΠΟΤΕ ΦΑΡΜΑΚΙ
  132. ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ
  133. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΓΕΙΑ, ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΚΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΖΕΙΣ ΔΙΧΩΣ ΔΟΛΟ
  134. Ο ΘΕΟΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ
  135. ΑΣ ΜΗΝ ΟΡΓΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠ' ΟΨΗ ΜΑΣ ΠΩΣ ΠΑΝΤΟΥ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ
  136. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΑΞΗ, ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΟΙ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΕΙΤΕ ΘΡΙΑΜΒΕΥΟΥΝ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΑΣ ΕΚΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥΣ ΚΙ ΑΣ ΑΡΚΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ
  137. ΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ. ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΣΟΙ, ΕΚΕΙΝΟΙ, ΔΗΛΑΔΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΚΟΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΟΙ
  138. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ, ΚΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ
  139. ΠΟΙΑ ΓΝΩΜΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
  140. Η ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΩΣΤΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
  141. ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΘΟΕΡΓΙΑΣ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΗΘΗ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ, ΟΠΩΣ ΑΠΟ ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΗΓΗ
  142. ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ: ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ, ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ
  143. ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ Ή, ΑΡΧΩΝ ΠΟΥ ΜΕΘΑΕΙ, ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΕΙΤΕ ΠΛΟΙΑ, ΕΙΤΕ ΑΡΜΑ, ΕΙΤΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ, ΕΙΤΕ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΙ ΑΝ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ
  144. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΘΗΡΙΑ, ΓΙΑΤΙ, ΟΣΟ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΠΤΥΧΘΕΙ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΑΓΡΙΟ, ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΘΗΡΙΑ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΛΙΝΑΓΩΓΕΙΤΑΙ
  145. ΣΥΝΗΘΩΣ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΨΥΧΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ
  146. ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ, ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
  147. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΚΑΤΙ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ Ή, ΨΕΥΤΙΚΑ
  148. ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ
  149. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΚΑΙΑ, ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΔΙΚΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
  150. ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ, ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ
  151. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ, ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙΣ Ή, ΝΑ ΕΠΑΙΝΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΜΗΠΩΣ ΤΥΧΟΝ ΣΦΑΛΛΕΙΣ
  152. ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΠΠΕΥΤΙΚΗ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΑΧΑ ΑΥΤΑ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
  153. Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΤΕΧΝΗ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΝΩΝΕΙ, ΕΝΩ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΙΑΣΠΑ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ.
  154. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΘΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ
  155. ΤΟ ΨΕΜΑ ΜΙΣΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
  156. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ. ΔΙΝΕΙ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, ΕΞΥΨΩΝΕΙ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ, ΔΙΝΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΧΑΡΑ. ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ, ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ
  157. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΦΤΩΧΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ, ΝΙΚΑΕΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΣΙΟ
  158. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΘΕΤΟΥΝ ΝΟΜΟΥΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ. ΑΛΛΟΙΩΤΙΚΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΘΗΡΙΑ
  159. Ο ΝΟΜΟΣ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΟΠΩΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ
  160. ΣΤΟΝ ΚΑΥΓΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ
  161. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΚΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΚΑΛΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
  162. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ, ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ
  163. Ο ΦΘΟΝΕΡΟΣ ΔΙΑΒΑΛΛΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
  164. Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΟ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΦΟΣΙΩΝΕΤΑΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΚΕΡΔΟΣ, ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΚΕΨΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ