ΖΗΝΩΝ Ο ΣΤΩΙΚΟΣ Ή ΚΙΤΕΥΣ

ΖΗΝΩΝ Ο ΣΤΩΙΚΟΣ Ή ΚΙΤΕΥΣ

Κιτίο Κύπρου, 336 - 264 π.Χ.
Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ Η ΔΙΑΝΟΙΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΙ ΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ
Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ Η ΔΙΑΝΟΙΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΙ ΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ - ΖΗΝΩΝ Ο ΣΤΩΙΚΟΣ

Εμφάνιση Κώδικα

Αντιγράψτε και επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα:

Ιδρυτής της Στωικής φιλοσοφίας. Για τη ζωή του λίγα είναι γνωστά. Πάντως γεννήθηκε στο Κίτιο της Κύπρου και ήταν υιός του εμπόρου Μνασέου, άσκησε δε και αυτός για λίγο το επάγγελμα του εμπόρου. Στην Αθήνα, ο Ζήνων, βρίσκεται κατά τα έτη 315 - 13, όταν πλησίασε τους κυνικούς φιλοσόφους, η επίδραση των οποίων φαίνεται στα πρώτα του έργα. Στα 310 ίδρυσε δική του σχολή στην Αθήνα, με σκοπό να ανυψώσει και να επεκτείνει την κυνική ηθική των σωκρατικών Αντισθένη και Διογένη, στηρίζοντάς την επιστημονικά και συνδέοντάς την με την ηρακλείτειο φυσική και την αριστοτέλειο λογική.

Οι μαθητές του στην αρχή ονομάζονταν Ζηνώνειοι, έλαβαν δε αργότερα το όνομα Στωικοί, από την Ποικίλη Στοά, όπου συνεσχόλαζαν. Ο Ζήνων, ακαταπόνητος εδίδαξε επί μισόν αιώνα και μέχρι του θανάτου του. Έγραψε πολλά έργα, αλλά χάθηκαν όλα. Οι Αθηναίοι και ζωντανό τίμησαν ιδιαίτερα τον Ζήνωνα, και νεκρό, με την ανέγερση μνημείου, του οποίου η επιγραφή δήλωνε ότι η ζωή του φιλοσόφου υπήρξε εντελώς σύμφωνη και συνεπής με τα διδάγματά του. Ο Ζήνων ζούσε σαν ερημίτης, και τρεφόταν συνήθως με ψωμί, μέλι και σύκα. Έπινε δε μόνο νερό.

Αποφθέγματα


  1. Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΡΕΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ
  2. ΜΙΑ ΦΥΣΗ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΜΕ ΜΕΤΡΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΑΡΕΤΗ
  3. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΙ, ΕΝΩ ΣΤΑ ΑΣΗΜΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΜΑΘΕΙΣ
  4. ΤΟ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΠΟΛΥ
  5. ΟΤΑΝ Η ΤΥΧΗ ΣΕ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΕ ΕΥΕΡΓΕΤΕΙ
  6. ΟΙ ΝΕΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΣΜΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΒΑΔΙΣΜΑ, ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ
  7. Η ΣΥΝΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΚΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΣΗΣ
  8. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΔΙΟΛΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΠΑΡΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
  9. ΤΟ ΕΥ ΓΙΝΕΣΘΑΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΛΙΓΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟ
  10. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
  11. ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΜΦΙΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΑ
  12. Η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΡΕΤΗ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ, ΑΦΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΑΡΕΤΕΣ
  13. Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ Η ΔΙΑΝΟΙΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΙ ΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ
  14. ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ
  15. ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΩΣ
  16. Η ΑΡΕΤΗ ΩΦΕΛΕΙ
  17. Η ΚΑΚΙΑ ΒΛΑΠΤΕΙ
  18. Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ Η ΣΥΜΦΩΝΗ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ
  19. Η ΦΥΣΗ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ
  20. Η ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ
  21. Η ΥΓΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ
  22. Η ΚΑΚΙΑ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΕΤΗ
  23. Η ΦΡΟΝΗΣΗ, Η ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ, Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΑΡΕΤΕΣ
  24. ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
  25. Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΑΣ
  26. ΦΡΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ, ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΥΔΕΤΕΡΩΝ
  27. ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ
  28. ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ Ή, Η ΕΞΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΤΕ ΚΑΚΑ
  29. ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΘΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ
  30. ΚΑΡΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ Ή, Η ΕΞΗ ΤΟΥ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΜΕ, ΠΟΥ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΜΕ
  31. ΤΑ ΚΑΚΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΤΗ
  32. ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΡΟΣΥΝΗ, Η ΔΕΙΛΙΑ, Η ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ Η ΑΚΟΛΑΣΙΑ
  33. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΦΕΛΟΣ
  34. ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ, ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΦΡΟΝΗΜΑ, Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ, Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΛΥΠΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΝΑΡΕΤΗ ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΠΟΙ
  35. ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΕΤΕΣ
  36. Ο ΣΟΦΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΙΤΙΕΣ ΛΟΓΙΚΕΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ Ή, ΑΝ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΑΒΑΣΤΑΧΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ, ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
  37. ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΚΙΕΣ
  38. ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΤΕΣ
  39. ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ, ΠΡΕΠΟΝ, ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ, ΧΡΗΣΙΜΟ, ΕΥΧΡΗΣΤΟ, ΩΡΑΙΟ, ΩΦΕΛΙΜΟ, ΠΡΟΤΙΜΗΤΕΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ
  40. ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΩΦΕΛΕΙΑ ΜΑΣ
  41. ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  42. ΟΙ ΩΡΑΙΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΥΝΙΣΤΑΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΣΤΟ ΓΕΝΝΑΙΟ, ΣΤΟ ΚΟΣΜΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ
  43. ΟΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΥΝΙΣΤΑΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΔΙΚΟ, ΣΤΟ ΔΕΙΛΟ, ΣΤΟ ΑΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΟΗΤΟ
  44. ΜΟΝΟΝ Ο ΣΟΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΣ
  45. ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ, ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ
  46. ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΠΡΟΤΙΜΗΤΕΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ
  47. ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ, ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΚΑ, ΚΑΠΟΙΑ ΟΥΔΕΤΕΡΑ
  48. ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΕΤΕΣ, ΟΠΩΣ Η ΦΡΟΝΗΣΗ, Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, Η ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ
  49. ΚΑΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΡΟΣΥΝΗ, Η ΑΔΙΚΙΑ, Η ΔΕΙΛΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΟΗΣΙΑ
  50. ΚΑΘΗΚΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΝΑ ΤΙΜΑΜΕ ΓΟΝΕΙΣ, ΑΔΕΡΦΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
  51. ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΠΑΘΩΝ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΣΤΑΣΙΑΣ
  52. ΠΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΨΥΧΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Ή, ΕΙΝΑΙ ΟΡΜΕΜΦΥΤΟ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝΑΖΕΙ
  53. ΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΠΑΘΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΠΗ, Ο ΦΟΒΟΣ, Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΚΑΙ Η ΗΔΟΝΗ
  54. Η ΦΙΛΑΡΓΥΡΙΑ, Η ΜΕΘΗ, Η ΑΚΟΛΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΘΗ
  55. Η ΛΥΠΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΤΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΚΗ
  56. Η ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ, Ο ΦΘΟΝΟΣ, Η ΖΗΛΕΙΑ, Η ΖΗΛΟΤΥΠΙΑ, Η ΘΛΙΨΗ, Η ΕΝΟΧΛΗΣΗ, Η ΑΝΙΑ, Η ΟΔΥΝΗ ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΛΥΠΗΣ
  57. ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΠΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΔΙΚΑ ΔΥΣΤΥΧΕΙ
  58. ΦΘΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΠΗ ΠΟΥ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΑΓΑΘΩΝ
  59. ΖΗΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΠΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ ΟΣΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ
  60. ΖΗΛΟΤΥΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ
  61. ΘΛΙΨΗ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗ ΒΑΡΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ
  62. ΕΝΟΧΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΤΑΝ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΑΒΟΛΑ
  63. ΟΔΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΥΣΗ
  64. Ο ΦΟΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΚΟΥ
  65. ΤΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΔΕΟΣ
  66. Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΘΟΣ ΑΛΟΓΟΣ
  67. ΜΙΣΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ
  68. ΦΙΛΟΝΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ
  69. ΟΡΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΔΙΚΗΣΕ
  70. ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΤΟΥ
  71. ΜΗΝΙΣ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ, ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ
  72. ΘΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ
  73. ΗΔΟΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΕΞΑΡΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ
  74. ΜΑΓΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΟΝΗ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ
  75. ΕΠΙΧΑΙΡΕΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ
  76. ΤΕΡΨΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΛΕΙΑ
  77. ΔΙΑΧΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ
  78. Η ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΟΓΗ ΕΞΑΡΣΗ
  79. Η ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ
  80. Ο ΣΟΦΟΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΗΘΕΙ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ
  81. Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΘΟΣ ΛΟΓΙΚΟΣ
  82. Ο ΣΟΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΘΗΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΑΡΑΣΥΡΕΤΑΙ
  83. Ο ΣΟΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΔΟΞΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΟΞΟ
  84. ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ
  85. ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΟΛΟΙ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ, ΖΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΑ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΑ
  86. ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΔΕΝ ΥΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΚΑΘΕ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΝΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥΣ
  87. ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ
  88. ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΘΑ ΠΙΟΥΝ ΚΡΑΣΙ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΘΥΣΟΥΝ
  89. ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ, ΠΑΡ' ΟΛ' ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΛΗΘΟΥΝ ΑΛΛΟΚΟΤΕΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ, ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ
  90. ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΛΥΠΗ, ΓΙΑΤΙ Η ΛΥΠΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΣΥΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
  91. ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΘΕΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΘΕΙΚΟ
  92. ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΙ
  93. ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΟΣΕΒΟΥΜΕΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ
  94. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΙΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΟΦΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΘΥΣΙΩΝ, ΙΔΡΥΣΕΩΝ ΝΑΩΝ, ΚΑΘΑΡΜΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ
  95. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ
  96. Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΥΤΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΕΝΩ ΣΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΟΧΙ
  97. Ο ΣΟΦΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΔΙΑ
  98. ΜΟΝΟ Ο ΣΟΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΟΙ, ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ, ΕΝΩ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΕΡΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ
  99. ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ Η ΔΕΣΠΟΤΕΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΚΗ
  100. Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ, ΤΟΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟΣ
  101. ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΡΗΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟΣ
  102. ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΕ ΣΦΑΛΜΑΤΑ
  103. ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΒΛΑΒΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ
  104. ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΗΜΟΝΕΣ ΟΥΤΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ Η ΥΠΟΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΕΙΚΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
  105. Ο ΣΟΦΟΣ ΔΕΝ ΖΕΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ
  106. Ο ΣΟΦΟΣ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ
  107. Η ΦΙΛΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ
  108. ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΣΕ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ, ΑΦΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ
  109. ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ
  110. ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΚΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟ
  111. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΦΡΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΙΑΚΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΤΟΙ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΜΕ ΑΦΡΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΙΑ
  112. Ο ΕΝΑΡΕΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ
  113. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΥΠΟΜΕΝΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΝΕΜΟΥΜΕ
  114. Η ΚΑΘΕ ΑΡΕΤΗ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΤΟΜΕΑ, ΟΠΩΣ Η ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ Η ΦΡΟΝΗΣΗ ΣΕ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ
  115. ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΕΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ
  116. Η ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ
  117. Η ΑΡΕΤΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ
  118. ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΥΣΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΕΣΕΙ
  119. Ο ΣΟΦΟΣ ΘΑ ΕΡΩΤΕΥΘΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΦΕΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ
  120. Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΦΙΛΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ ΣΕ ΣΑΡΚΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΦΙΛΙΑ
  121. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΟΣ ΑΡΕΤΗΣ
  122. ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑΣ
  123. ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ: ΤΟ ΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΟΝ. ΤΟ ΠΑΣΧΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΥΛΗ, ΤΟ ΠΟΙΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΥΠΑΡΧΩΝ Σ' ΑΥΤΗΝ ΛΟΓΟΣ, Ο ΘΕΟΣ
  124. ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΝΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΕΣ, ΕΝΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ
  125. ΘΕΟΣ, ΝΟΥΣ, ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
  126. ΠΡΩΤΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: ΦΩΤΙΑ, ΝΕΡΟ, ΑΕΡΑΣ, ΓΗ
  127. Η ΦΩΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟ, ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟ ΥΓΡΟ, Ο ΑΕΡΑΣ ΤΟ ΨΥΧΡΟ ΚΑΙ Η ΓΗ ΤΟ ΞΗΡΟ
  128. ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΣΧΑΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΤΟ ΘΕΪΚΟ
  129. Ο ΝΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΟΠΩΣ Η ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ
  130. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΩΜΑΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
  131. Ο ΠΑΡΕΛΘΩΝ ΚΑΙ Ο ΜΕΛΛΩΝ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟΙ, Ο ΠΑΡΩΝ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΣ
  132. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΘΑΡΤΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ, ΚΑΤ' ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ
  133. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ, ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ Η ΟΥΣΙΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ ΥΓΡΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΕΡΑ
  134. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ, ΑΘΑΝΑΤΟΣ, ΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ Ή, ΝΟΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ
  135. Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΣΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ
  136. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΧΩΡΙΣΤΑ
  137. ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΑ ΟΝΤΑ Ή, Ο ΛΟΓΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ
  138. Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΗ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ