ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ

ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ

Σάμος, περ. 342 - 271 π.Χ.
ΚΑΜΙΑ ΗΔΟΝΗ ΑΥΤΗ ΚΑΘΕ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ, ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ ΦΕΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΟΧΛΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠ' ΟΣΟ ΟΙ ΗΔΟΝΕΣ
ΚΑΜΙΑ ΗΔΟΝΗ ΑΥΤΗ ΚΑΘΕ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ, ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ ΦΕΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΟΧΛΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠ' ΟΣΟ ΟΙ ΗΔΟΝΕΣ - ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ

Εμφάνιση Κώδικα

Αντιγράψτε και επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα:

Γεννήθηκε στη Σάμο από γονείς Αθηναίους κληρούχους. Διακεκριμένος φιλόσοφος, εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και ίδρυσε δική του σχολή. Επρέσβευε ότι η μόνη αρχή των πραγμάτων είναι η ύλη. Έξω απ' αυτήν δεν υπάρχει παρά μόνο το κενόν. Σύμφωνα με την υλιστική αυτή θεωρία του το μόνο απόλυτο αγαθό είναι η «ηδονή», όχι όμως η στιγμιαία, αλλά η διαρκής, το μόνο δε απόλυτο κακό η «αλγηδών». Ο πόνος, δηλαδή, και η χαρά είναι οι δύο πόλοι, γύρω από τους οποίους περιστρέφεται εναλλασσόμενος ο βίος των θνητών. Για το λόγο αυτό οι πνευματικές ηδονές πρέπει να προτιμώνται από τις σωματικές. Είναι διαρκέστερες και εκλεκτές.

Αποφθέγματα


  1. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ, ΣΥΝΕΠΩΣ, ΝΑ ΣΤΟΧΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ
  2. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΑΝ
  3. ΣΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΗΔΟΝΗΣ ΦΤΑΝΟΥΜΕ, ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΑΛΕΙΨΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΝΟ
  4. Ο ΠΟΝΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ. ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Η ΗΔΟΝΗ ΠΑΡΑ Ο ΠΟΝΟΣ
  5. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΖΕΙ ΦΡΟΝΙΜΑ, ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΦΡΟΝΙΜΑ, ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΖΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ
  6. Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΤΑΡΑΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΑΔΙΚΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΡΑΧΗ
  7. ΚΑΜΙΑ ΗΔΟΝΗ ΑΥΤΗ ΚΑΘΕ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ, ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ ΦΕΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΟΧΛΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠ' ΟΣΟ ΟΙ ΗΔΟΝΕΣ
  8. ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΑΚΕΡΑΙΕΣ ΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ
  9. Ο ΠΛΟΥΤΟΣ, ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ Η ΦΥΣΗ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟΚΤΙΕΤΑΙ. Ο ΠΛΟΥΤΟΣ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ Η ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ, ΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ
  10. Ο ΣΟΦΟΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΕΙ Ο ΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ, ΤΑ ΔΙΕΥΘΕΤΕΙ ΟΣΟ ΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΤΑ ΔΙΕΥΘΕΤΕΙ
  11. Ο ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ, ΟΥΤΕ ΚΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ, ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΨΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟ ΒΙΟ
  12. ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΠΩΣ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΣ ΣΤΕΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΖΩΗ ΤΕΛΕΙΑ
  13. ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΛΑΠΤΑΝ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ, ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣ ΤΙΣ ΑΠΟΒΑΛΟΥΜΕ
  14. ΑΝ ΑΝΤΙΜΑΧΕΣΑΙ ΟΛΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ
  15. ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΣΟΦΙΑ ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ
  16. ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ. ΑΛΛΕΣ ΠΑΛΙ ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΟΥΤΕ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ
  17. ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΝΑ ΜΗ ΒΛΑΠΤΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΛΑΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ
  18. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
  19. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΔΙΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΑΦΥΓΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΦΥΓΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ
  20. Η ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ
  21. ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ, ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΑ, ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΣΥΡΕΤΑΙ, ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ, ΚΑΛΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΚΟ, ΤΟ ΚΥΝΗΓΑ
  22. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΟΤΥΧΙΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ Ο ΓΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΚΑΛΑ
  23. ΑΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΟΨΗ ΚΑΙ Η ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΞΕΘΥΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΩΤΙΚΟ ΠΑΘΟΣ
  24. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΓΕΡΩΝ
  25. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΒΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΕΙΘΩΜΕΘΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ
  26. ΚΑΘΕ ΦΙΛΙΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΕΧΕΙ ΔΕ ΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΦΕΛΕΙΑ
  27. ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΙΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΟΥΤΕ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΝΤΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΕΙΔΩΛΩΝ
  28. ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΜΕ ΑΝΟΧΥΡΩΤΗ ΠΟΛΗ
  29. Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΣΟΦΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΑΘΟ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ
  30. Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΣΑΡΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΝΑΕΙ, ΝΑ ΜΗ ΔΙΨΑΕΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΩΝΕΙ. ΑΥΤΑ ΕΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΛΠΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΟΥ
  31. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ, ΟΣΟ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ
  32. ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΧΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ
  33. Η ΦΥΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΘΕΝΗΣ ΟΧΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΓΑΘΟ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗ ΣΩΖΕΤΑΙ ΕΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΚΑΤΑΛΥΕΤΑΙ
  34. ΜΙΚΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΑΥΤΗ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΛΟΓΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΓΙΑ ΘΑΝΑΤΟ
  35. ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ, ΟΥΤΕ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΦΙΛΙΑ
  36. ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΦΙΛΑΡΓΥΡΟΣ ΑΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΕΒΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΡΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΕΠΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΡΥΠΑΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ
  37. Ο ΣΟΦΟΣ ΑΦΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ, ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ. ΤΕΤΟΙΟ ΘΗΣΑΥΡΟ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑΣ ΒΡΗΚΕ
  38. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ
  39. ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ, ΕΦ' ΟΣΟΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ
  40. ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΘΟΝΟΥΜΕ. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΝ ΑΓΑΘΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΦΘΟΝΟΥ, ΟΙ ΔΕ ΠΟΝΗΡΟΙ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΥΤΥΧΟΥΝ, ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ
  41. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΦΙΛΟΣΟΦΕΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΓΙΑΙΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΝΑ ΥΓΙΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ
  42. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΝΩΜΟΝΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΞΕΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ
  43. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
  44. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΧΟΡΤΑΓΗ Η ΚΟΙΛΙΑ, ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΑΛΛΑ Η ΨΕΥΔΗΣ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ Η ΚΟΙΛΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ
  45. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΣΑΝ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΠΡΟ ΟΛΙΓΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ
  46. ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΦΑΛΛΕΙ ΕΝΕΚΑ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ
  47. Ο ΕΠΑΙΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΘΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
  48. ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΝΑ ΖΗΤΙΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΧΟΡΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
  49. ΣΥΜΠΑΣΧΟΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΟΧΙ ΘΡΗΝΩΝΤΑΣ ΑΛΛΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ
  50. ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟ ΑΡΚΕΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ
  51. ΤΟ ΑΝΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΟΝ ΝΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΕΠ' ΑΠΕΙΡΟΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΟΙΚΙΛΙΕΣ ΤΡΟΦΗΣ
  52. ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΦΟΒΟ, ΑΝ ΜΑΘΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΣΟΥ
  53. ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΖΗΤΩ ΚΑΙ ΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ
  54. Η ΓΕΝΕΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΝΩΝ ΒΟΗΘΑ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΟΜΕΘΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΡΟΜΟΙΟΥΣ
  55. ΣΤΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΝΙΚΗΘΗΚΕ, ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
  56. Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΚΑΡΠΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
  57. Ο ΓΕΝΝΑΙΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΛΙΑ. ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΟ ΕΝΑ ΘΝΗΤΟ ΑΓΑΘΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΘΑΝΑΤΟ
  58. Ο ΓΑΛΗΝΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ
  59. ΕΥΓΕ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΦΥΣΗ! ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟΚΤΗΣΙΜΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.
  60. ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΛΟΥΣΙΟ, ΜΗ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕ ΤΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ.
  61. Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ. ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗ ΑΙΣΘΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.
  62. ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΟΤΑΝ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ.
  63. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΜΕ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΖΕΙ ΜΕ ΦΡΟΝΗΣΗ, ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΜΕ ΦΡΟΝΗΣΗ, ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΖΕΙ ΜΕ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ.