ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣΣτάγειρα, 384 - 322 π.Χ. |
Αντιγράψτε και επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα:
Διάσημος φιλόσοφος, ο τελειωτής της αρχαία ελληνικής φιλοσοφίας. Γεννήθηκε στα Στάγειρα της Μακεδονίας. Σε ηλικία 18 ετών ήλθε στην Αθήνα και κατατάχθηκε στη Σχολή του Πλάτωνος, τη γνωστή Ακαδημία, κοντά στον οποίο μαθήτευσε επί 20 ολόκληρα έτη. Σ' αυτό το διάστημα σπούδασε την πλατωνική φιλοσοφία, και έθεσε τα θεμέλια της δικής του.
Το 342, τον κάλεσε ο βασιλιάς της Μακεδονίας Φίλιππος και ανέλαβε την εκπαίδευση του δεκατριετούς Αλεξάνδρου, που διεκόπη μόλις ο Αλέξανδρος άρχισε να παρασκευάζεται για την κατά των Περσών εκστρατεία. Επέστρεψε στην Αθήνα (335), για να βρει όλους τους δημόσιους τόπους κατειλημμένους από τους διαφόρους φιλοσόφους. Για το λόγο αυτό, ο Αριστοτέλης, άρχισε να φιλοσοφεί με τους φίλους του περιπατώντας, γι' αυτό και η Σχολή του ονομάσθηκε Περιπατητική Σχολή και οι οπαδοί του περιπατητικοί φιλόσοφοι. Όταν οι μαθητές του πύκνωσαν πολύ, τότε δίδασκε καθήμενος και περιστοιχισμένος από αυτούς.
Οργάνωσε τους μαθητές του κατά το πλατωνικό πρότυπο. Αντίθετα, προς τον ιδεαλιστή Πλάτωνα, είναι ο ιδρυτής του θετικισμού στην ελληνική φιλοσοφία και δημιούργησε τις επιστήμες της Λογικής, της Ψυχολογίας, της Ρητορικής, της Φυσικής και Μεταφυσικής. Στα σωζόμενα συγγράμματά του υπάρχουν αποταμιευμένες γνώσεις που προκαλούσε κατάπληξη, για το πώς ήταν δυνατό ένας άνθρωπος να μπορέσει να συγκεντρώσει τέτοιο πλήθος γνώσεων και να τις συναρμολογήσει και να τις οργανώσει, μόνος, σ' ένα τέλειο σύστημα. Για την πρωτοφανή διάνοιά του και την εργατικότητά του, τον είχαν θαυμάσει γενναιόδωροι βασιλείς και ηγεμόνες της Ελλάδος και της Ασίας, και πρώτος απ΄ όλους ο Μέγας Αλέξανδρος.
Η μεγαλοφυΐα του Αριστοτέλη κίνησε το φθόνο των συγχρόνων Αθηναίων φιλοσόφων, οι οποίοι ποικιλοτρόπως τον κατασυκοφάντησαν και τον εξύβρισαν. Ακόμα και ο ανιψιός του Καλλισθένης, ο οποίος συνόδευσε τον Αλέξανδρο στην εκστρατεία, κατηγόρησε στον Αλέξανδρο το μεγάλο φιλόσοφο, και εξύφανε εναντίον του ολόκληρη συνωμοσία, που στρεφόταν τάχα κατά της ζωής του Αλεξάνδρου. Κουρασμένος και αηδιασμένος από τον πόλεμο που του είχαν στήσει, ιδίως μετά το θάνατο του Αλεξάνδρου, Αθηναίοι φιλόσοφοι, ο Αριστοτέλης κατέφυγε στη Χαλκίδα, όπου είχε ένα εξοχικό σπίτι, και πέθανε εκεί αυτοεξόριστος και πικραμένος.
Ο νεκρός του μεγάλου φιλοσόφου μεταφέρθηκε στη γενέτειρα πόλη του Στάγειρα και οι συμπολίτες του ανήγειραν βωμό, κοντά στον οποίο οι αρχές της πόλεως πήγαιναν να συσκεφθούν. Ακόμα, όρισαν «Αριστοτέλειον εορτήν», που τελούσαν μια φορά κατ' έτος, και σε μήνα ονόμασαν Αριστοτέλειον. Στη διαθήκη του Αριστοτέλη, που διέσωσε ο Διογένης ο Λαέρτιος, φαίνεται πεντακάθαρα ο χαρακτήρας του Σταγειρίτη σοφού, που τόσοι ζήτησαν να τον σπιλώσουν: ευγνωμοσύνη, φιλανθρωπία, ανεξικακία, ευσέβεια, ευλάβεια προς τις τελευταίες θελήσεις των απερχομένων οικείων του και πρόνοια για τους επιζώντες.
Έργα
- Πολιτικά
- Ηθικά μεγάλα
- Οικονομικός
- Περί αρετών και κακιών
- Αθηναίων πολιτεία - Αποσπάσματα
- Ηθικά Ευδήμεια
- Ηθικά Νικομάχεια
- Μετά τα Φυσικά
- Μετεωρολογικά
- Των περί τα ζώα ιστοριών
- Περί ζώων μορίων
- Περί ζώων κινήσεως
- Περί πορείας ζώων
- Περί ζώων γενέσεως
- ΟΡΓΑΝΟΝ 1 - Κατηγορίαι
- Περί ερμηνείας
- ΟΡΓΑΝΟΝ 2 - Τοπικών
- ΟΡΓΑΝΟΝ 3 - Περί των σοφιστικών ελέγχων
- ΟΡΓΑΝΟΝ 4- Αναλυτικών προτέρων
- ΟΡΓΑΝΟΝ 5 - Αναλυτικών υστέρων
- Ρητορική
- Περί ουρανού
- Περί γενέσεως και φθοράς
- Περί κόσμου
- Μικρά φυσικά
- Περί ποιητικής
- Ελάσσονα
- Προβλήματα
- Περί ψυχής
- Φυσικά
- Περί πνεύματος
- Ρητορική προς Αλέξανδρον
- Προτρεπτικός
Αποφθέγματα
- Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΛΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΣΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ
- Η ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΓΕΡΝΑΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ
- ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
- ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ: ΕΜΦΥΤΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, ΜΕΛΕΤΗ, ΕΞΑΣΚΗΣΗ
- Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ
- ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΚΡΕΣ, Ο ΚΑΡΠΟΣ ΟΜΩΣ ΓΛΥΚΟΣ
- ΦΙΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΔΥΟ ΣΩΜΑΤΑ
- ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΣΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
- ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ
- Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΑΡΕΤΗ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ
- Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΦΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ
- Η ΑΡΕΤΗ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ
- ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΘΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΕΙΣ
- Ο ΕΡΩΤΑΣ ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
- Ο ΣΟΦΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ
- Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΩΜΑΤΟΣ
- Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΩΜΑΤΗ
- ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΦΥΣΗ, ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗ ΓΝΩΣΗ
- ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ
- ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΑΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΑΠΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ΄ ΟΥΤΕ ΔΙΨΑΣΜΕΝΟΣ, ΟΥΤΕ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ
- ΕΞΙΣ ΔΕΥΤΕΡΑ ΦΥΣΙΣ
- ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤ' ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΟΜΟ
- ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΙΛΛΑ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΝΙΚΗ
- ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΟΣ
- Ο ΝΟΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
- ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ ΕΚΕΙΝΩΝ, ΠΟΥ ΕΥΤΥΧΟΥΝ, ΕΚΕΙΝΩΝ ΟΜΩΣ, ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΟΥΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΟΥΤΕ ΕΚΕΙΝΟΣ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΓΕΝΝΗΣΕ
- Ο ΑΚΑΙΡΟΣ ΓΕΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΚΑΚΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΘΝΗΤΩΝ
- ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ
- ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ
- ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ
- ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΑΡΧΗΣ, ΕΝΩ ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΥΡΑΝΝΟΥ
- Η ΑΝΔΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΦΡΟΝΗΣΗ
- ΣΑΝ ΘΝΗΤΟΣ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΟΡΓΗ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ
- Η ΜΑΘΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Σ' ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
- ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΕΝΝΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΝΙΚΑ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
- ΠΡΕΠΕΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑ
- ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΚΩΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
- ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΗΜΕΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ
- Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΖΩΟ, ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠ' ΟΛΑ
- Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΟΦΙΑΣ
- ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ
- ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΣΩΤΗΡΙΑ
- ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΛΙΑ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ
- ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ, ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΙΚΑ
- ΤΑ ΤΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΗ, Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ. ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΖΩΟ, ΔΗΛΑΔΗ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
- ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ Η, ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΕΤΣΙ, ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Η, ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
- Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΖΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΙ ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ
- Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
- Η ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΙΣΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΟΣΑ ΔΕ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΦΟΒΟ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΑΥΤΗ ΤΑ ΥΠΟΜΕΝΕΙ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ
- Η ΑΡΕΤΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ Ο ΜΕΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΜΦΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ, Η ΔΕ ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΑΙΝΟΣ
- Ω ΑΡΕΤΗ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΜΟΧΘΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ, ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ ΘΗΡΑΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΒΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΣΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΖΗΛΕΥΤΗ ΤΥΧΗ ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟ ΚΙ ΑΔΙΑΚΟΠΟ ΜΟΧΘΟ
- Ω ΑΡΕΤΗ, ΤΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΙΣ, ΑΓΑΠΗ ΑΘΑΝΑΤΗ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΙ ΑΠ` ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΚΙ ΑΠ` ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΙ ΑΠ` ΤΟΝ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΑΚΟΜΗ ΥΠΝΟ. ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΑΡΕΤΗ, Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΥΠΕΦΕΡΕ ΜΥΡΙΑ ΚΑΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ
- Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΣΥΣΤΑΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
- ΑΝ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΟΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ
- ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΕΤΗ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΣΑ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ
- ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΡΕΤΕΣ
- ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ
- ΦΙΛΑΥΤΟΙ, ΠΟΛΥ Η, ΛΙΓΟ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ
- ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ Ν` ΑΓΑΠΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
- Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΓΩ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΑ ΔΥΣΦΗΜΙΣΘΗΚΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΑΧΑΛΙΝΩΤΟ ΠΑΘΟΣ, ΠΑΘΟΣ ΟΛΕΘΡΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΤΟΝ ΦΙΛΑΡΓΥΡΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΓΩΙΣΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ ΤΟΥΣ
- ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ, ΤΟ Ν` ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΕΙΣ ΟΣΑ ΕΠΑΘΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
- ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΗ, Η ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΣΚΗΣΗ
- ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΑΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΣΘΕΙ, ΠΩΣ Η ΤΥΧΗ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΑΡΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΑ ΓΕΝΝΟΥΝ
- Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
- ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕΛΛΕΙ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠ` ΑΥΤΗΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΘΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΑΣΤΟΧΑ, ΑΝ ΠΑΣΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ, ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
- Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΑΚΟΜΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΟΥΝ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΤΙΜΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
- ΟΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΙΣΟΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΩΤΕΡΟΙ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ
- ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΛΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΙΜΩΝ, Ή, Η ΑΠΟΤΙΝΑΞΗ ΤΗΣ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΑΤΙΜΩΣΗΣ
- Η ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΠΑΡΑ ΣΠΑΝΙΑ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΙ ΑΥΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ
- ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΑ ΑΓΑΘΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ
- Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΦΟΒΕΡΟ ΑΠ` ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΤΕΡΜΑ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙ` ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ, ΟΥΤΕ ΚΑΛΟ ΟΥΤΕ ΚΑΚΟ
- ΧΡΕΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΟ ΣΑΝ ΠΝΕΥΜΑ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ, ΑΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟ. ΓΙΑΤΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΟΜΩΣ ΦΑΝΕΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ
- Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΘΥΜΩΣΕΙ. ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΩΣΕΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ, ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ, ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΧΡΟΝΟ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ ΖΗΤΗΜΑ
- ΟΤΑΝ ΞΕΣΠΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟ ΘΥΜΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΠΡΑΫΝΟΝΤΑΙ
- ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΝ ΔΑΓΚΩΝΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΤΩ, ΚΙ Ο ΘΥΜΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΣΠΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΘΥΜΩΜΕΝΟ
- ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΝΑΠΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΕΙΚΕΙΑ, ΟΤΑΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ
- ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΑΣ Η ΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ Ή, ΤΟ ΕΣΦΑΛΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΜΑΣ
- Η ΣΥΣΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΛΙΣΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΦΑΛΜΑ ΤΩΝ ΓΗΡΑΤΕΙΩΝ
- ΥΠΝΟΣ, ΜΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΥΚΤΟΣ
- ΤΟ ΝΑ ΦΘΟΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ
- Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
- Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΕΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ
- ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟΙ, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΚΟΛΟΓΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΟΥΣ
- ΟΙ ΤΥΡΑΝΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΩΝ ΥΠΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΑΝΩΤΕΡΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΚΥΡΙΕΥΕΤΑΙ ΑΠ` ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ
- ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΡΓΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΟΙ ΚΑΚΟΙ, ΕΠΑΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ Σ` ΑΥΤΕΣ
- Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ Ο ΜΟΝΟΣ, ΟΥΤΕ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ
- ΚΑΘΕ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΫΠΑΡΧΕΙ
- ΓΙΑ ΝΑ ΟΜΟΡΦΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΙΣΗΓΑΓΑΝ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΔΕΝ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΤΕΧΝΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΓΚΗ
- ΟΙ ΜΗΤΕΡΕΣ ΑΓΑΠΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ. ΚΙ` ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΑ Ο ΤΟΚΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΔΥΝΗΡΟΣ, ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ
- ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΜΝΗΜΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ, ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΟΛΥ, ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΒΡΑΔΕΩΣ
- ΟΙ ΟΡΘΩΣ ΚΕΙΜΕΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΕΤΣΙ, ΠΟΥ Ν` ΑΦΗΝΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ
- ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΠΙΣΘΕΙ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ
- Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ, Ο ΔΕ ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΚΡΙΝΕΙ ΓΙ` ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ
- ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ
- Η ΦΡΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΡΟΦΟΣ ΚΑΘΕ ΑΡΕΤΗΣ
- ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΣΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΣΟ ΣΠΑΤΑΛΟΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
- ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ
- Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΣΥΧΝΑ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ
- ΜΕΡΙΚΑ ΟΝΤΑ, ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΕΝΑ ΝΑ ΥΠΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ Ή, ΝΑ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ
- Ο ΗΘΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΙΣΤΕΥΤΟ
- ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΣΟΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΛΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΚΑΘΕΣΤΩΣ, Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΡΕΤΗ ΕΚΕΙΝΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΖΟΥΝ
- ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΔΙΑΦΘΕΙΡΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ, ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ
- ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΕΡΓΕΣΙΑ Η ΧΑΡΗ ΠΕΘΑΙΝΕΙ