ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ

Σαλαμίνα, περ. 480 - 406 π.Χ.
ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΤΥΡΑΝΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΕΣ. ΚΑΘΩΣ ΣΠΑΝΙΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΑΡΑΜΕΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥΣ, ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΤΥΡΑΝΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΕΣ. ΚΑΘΩΣ ΣΠΑΝΙΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΑΡΑΜΕΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥΣ, ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ

Εμφάνιση Κώδικα

Αντιγράψτε και επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα:

Ένας από τους μεγάλους τραγικούς ποιητές της αρχαίας Ελλάδος. Σύμφωνα με πληροφορία που επικράτησε, γεννήθηκε στο 480 π.Χ. στη Σαλαμίνα και, μάλιστα, την ίδια μέρα που κατατροπώθηκε ο στόλος του Ξέρξη. Το πιθανότερο όμως είναι ότι γεννήθηκε στα 485 π.χ., όπως μαρτυρεί, το λεγόμενο Πάριο μάρμαρο. Σύμφωνα με αυτό, ήταν υιός του Μνησάρχου, από τον αττικό δήμο Φλύας (σημερινό Χαλάνδρι). Πολλοί από τους αρχαίους υποστήριζαν ότι ο Ευριπίδης δεν καταγόταν από αριστοκρατικό γένος, η δε μητέρα του Κλειτώ συχνά γινόταν στόχος σκωμμάτων από τους κωμικούς ποιητές, επειδή ασκούσε το ταπεινό επάγγελμα της λαχανοπώλιδος. Ωστόσο άλλες πηγές αποδεικνύουν πως η γενιά του Ευριπίδη, όπως και των δύο παλαιότερων συναδέλφων του, Αισχύλου και Σοφοκλή, ήταν επίσης ευγενής. Ο πατέρας του είχε σημαντική κτηματική περιουσία στη Σαλαμίνα, την οποία μάλιστα ο υιός εξυμνεί σε κάποιο από τα έργα του.

Ο Ευριπίδης έλαβε επιμελημένη μόρφωση, όπως δείχνουν τα πνευματικά προϊόντα του. Νεαρός, έλαβε μέρος σε εορτές, στη γενέτειρά του, σαν ορχηστής και πυρφόρος του Απόλλωνα, και διακρινόταν στην πάλη και στην πυγμαχία. Γρήγορα όμως άφησε τις σωματικές ασκήσεις και επιδόθηκε στις πνευματικές ασχολίες. Από φύση του θεωρητικός, και ρέποντας προς τη φιλοσοφία, μελέτησε τα συγγράμματα των παλαιότερων φιλοσόφων, και παρακολουθούσε τη διδασκαλία των συγχρόνων του, Αναξαγόρα, Προφίκου, Πρωταγόρα. Σύχναζε στον κύκλο του Σωκράτη, ο οποίος, αναφέρεται, μολονότι σπανιότατα πήγαινε στο θέατρο, του άρεσε να παρακολουθεί τα έργα του Ευριπίδη, κάθε φορά που αυτός πρωτοπαρουσίαζε ένα νέο έργο του. Είναι φυσικό να άσκησε μεγάλη επίδραση τον Ευριπίδη η συναναστροφή του με τους σοφούς, στους οποίους όχι λίγα οφείλει η ανάπτυξη της διάνοιάς του. Είχε, λέγεται, πλούσια βιβλιοθήκη, ήταν μελετηρός, και αυτό συνάγεται και από τη γνώση που πλούσια είναι διαχυμένη σε όλα τα έργα του. Από αυτά φαίνεται, επίσης, πως αν ο Ευριπίδης απείχε από την ενεργό πολιτική, πρόσεχε όμως και παρακολουθούσε τα πολιτικά ζητήματα της ημέρας και είχε μέγιστο ζήλο να διδάξει τις υγιείς πολιτικές θεωρίες του.

Ο Ευριπίδης αποδοκίμαζε την οχλοκρατία, καταφερόταν όμως και κατά της ολιγαρχίας και των εκπροσώπων την, των πλουσίων και, γενικά, των αλαζόνων και των σκληρών, και προτιμούσε να επικρατήσει η μέση τάξη των πολιτών, τους οποίους θεωρεί σωτήρες της πόλεως και σταθερούς φύλακες της τάξεως. Η φιλοπατρία του είναι φλογερή και ενθουσιαστική, γι' αυτήν τον εγκωμιάζει ο ρήτων Λυκούργος, ο οποίος και διέσωσε μερικούς στίχους του ποιητού, που μαρτυρούν την πίστη του και την αγάπη του προς τη πατρίδα:

Ώ πατρίς είθε πάντες, οι ναίουσί σε,
ούτω φιλοΐεν ως εγώ και 'ραδίως
οικοΐμεν αν σε κ' ουδέν αν πάρχοις κακόν

Επί πλέον, ο Ευρυπίδης δεν αφήνει καμία ευκαιρία, για να καυτηριάσει τους εχθρούς της πατρίδας, τους Λακεδαιμόνιους. Στον οικογενειακό του βίο είχε ατυχήματα, αν και όσα οι κωμωδοποιοί παρέδωσαν στη δημοσιότητα, δεν είναι και πολύ αξιόπιστα. Λέγεται ότι η γυναίκα του Μελιτώ τον απατούσε. Είχε τρεις υιούς, ο δε τρίτος, Ευριπίδης επίσης στο όνομα, παρουσίασε δράματα του πατέρα του, ύστερα από το θάνατό του. Τα τελευταία χρόνια της ζωής του τα πέρασε στην Αυλή του βασιλιά της Μακεδονίας Αρχέλαου, που όντας φιλόμουσος, προσκαλούσε στην Πέλλα πολλούς ποιητές, λογίους και καλλιτέχνες, για να λαμπρύνει τη βασιλεία του.

Για να τιμήσει το βασιλικό αυτό προστάτη, ο Ευριπίδης, έγραψε την τραγωδία «Αρχέλαος», όπου εγκωμιάζει τον ηρακλείδη, σαν ιδρυτή της Μακεδονικής δυναστείας. Ακόμα και οι «Βάκχες» του, λέγεται, γράφτηκαν για να παιχθούν στο θέατρο του Αρχέλαου. Το φθινόπωρο του 407, ο μέγας τραγικός πέθανε στη Μακεδονία και ετάφη εκεί.

Λέγεται, ότι τον κατασπάραξαν άγρια σκυλιά, αλλά αυτό μπορεί και να είναι φανταστικό. Ο τάφος του, κοντά στην Αμφίπολη, έγινε προσκυνητήριο των Αθηναίων θαυμαστών του, κοντά δε στην Αθήνα, προς τιμήν του, ανεγέρθηκε κενοτάφιο, με το εξής επίγραμμα:

Μνήμα μεν Ελλάς άπασα Ευριπίδου · δ' ισχύει
Γη Μακεφών η γάρ δέξατο τέρμα βίου ·
Πατρίς δ' Ελλάδος Ελλάς, Αθήναι · πλαίστα δε Μούσαις
Τέρψας, εκ πολλών και τον έπαινον έχει.

Αργότερα, με πρόταση του ρήτορος Λυκούργου, στήθηκε στο θέατρο Διονύσου ο χάλκινος ανδριάντας του. Κατά την παράδοση, ο Ευριπίδης ήταν σκυθρωπός, σκεπτικός και σπάνια γελούσε. Είχε, δηλαδή, την αυστηρή φυσιογνωμία πιο πολύ ενός λεπτολόγου ηθικολόγου, παρά τη δημιουργική ευθυμία του θεόπνευστου ποιητή.

Ο Ευριπίδης, εκτός από ένα επινίκιο που έγραψε για τον Αλκιβιάδη, όταν είχε νικήσει σε αρματοδρομίες, και μια ελεγεία για τους Αθηναίους που έπεσαν στις Συρακούσες, στην καταστρεπτική εκείνη εκστρατεία, (415 - 413 π.Χ.), έγραψε 92 δράματα και 3 τετραλογίες, από τις οποίες, ελάχιστες διασώθηκαν. Στο πίσω μέρος του ανδριάντα, που βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου, και ο Ευριπίδης παρίσταται καθήμενος, αναγράφονται με αλφαβητική σειρά 37 δράματά του μέχρι του «Ορέστη». Σε μας έφθασαν μόνο 19, ανάμεσα στα οποία και ένα σατυρικό, ο «Κύκλωψ».

Ο Ευριπίδης, σαν νεωτεριστής, προκαλούσε συχνά τις επιφυλάξεις των καθιερωμένων, των κριτών και των συντηρητικών. Η νεολαία όμως τον υπεραγαπούσε και τον αποκαλούσε σοφότατο.

Έργα


Αποφθέγματα


  1. Η ΑΡΕΤΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΛΑΜΠΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ
  2. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ
  3. Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΚΑΙΡΟΣ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ
  4. ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΤΑ ΟΠΛΑ, ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ
  5. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΙΣΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
  6. Η ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
  7. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ
  8. ΤΟ ΑΝΘΟΣ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΝΙΑ
  9. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΙΑΖΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΥΤΥΧΗΣΕΙΣ
  10. Ο ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΛΗΘΗ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΞΕΙ ΜΕ ΑΠΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ
  11. ΣΤΟΝ ΑΜΑΘΗ, Ο ΣΟΦΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ
  12. ΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΝ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΖΩΗ
  13. ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟΙ ΟΙ ΠΟΝΟΙ ΤΟΥ ΤΟΚΕΤΟΥ, ΟΜΩΣ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΤΕΚΝΗ
  14. ΑΝ ΟΙ ΘΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΙ
  15. Η ΕΧΘΡΟΤΗΤΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΙΡΗΝΕΥΕΙ
  16. ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ
  17. ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΚΗ ΓΗ, ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΟΠΟΙΟΣ, ΕΝΩ ΕΥΗΜΕΡΕΙ, ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ
  18. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΣΑΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΤΕΡΗΘΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΚΗ ΓΗ
  19. ΜΑΤΑΙΑ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ, ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΒΙΟΥ. ΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ
  20. ΑΠΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ
  21. ΤΑ ΠΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΥΠΟΜΕΝΕΙΣ
  22. ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΕΝΝΑΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΛΑ
  23. ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ ΖΩΗ, ΠΑΡΕΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΤΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ
  24. ΔΕΝ ΟΡΘΟΦΡΟΝΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΑ ΣΧΕΔΙΑ
  25. ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΕΝΩ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ
  26. ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΣΗ, ΑΛΛΑ ΤΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ
  27. ΠΡΕΠΕΙ Ν' ΑΦΗΝΕΤΑΙ Η ΤΥΧΗ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΗ
  28. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΡΓΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑ, ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΙΧΕ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
  29. ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΤΥΡΑΝΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΕΣ. ΚΑΘΩΣ ΣΠΑΝΙΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΑΡΑΜΕΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥΣ, ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
  30. ΟΤΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ Μ' ΑΓΑΠΗ, ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΣΤΟΡΓΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
  31. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΤΗΣ
  32. ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΜΥΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΗ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΩΝ
  33. ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ, ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΥΛΑΞΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ, ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗ ΦΥΛΑΞΕΙΣ
  34. Ο ΘΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΕΨΗ, ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
  35. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ
  36. ΚΑΝΕΝΑΣ ΡΑΘΥΜΟΣ ΔΕΝ ΔΟΞΑΣΤΗΚΕ
  37. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΜΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ
  38. ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΤΡΟΜΕΡΗ
  39. Ο ΑΠΛΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΦΑΝΤΑΧΤΕΡΕΣ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ
  40. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΛΑ. ΔΙΧΩΣ ΠΛΟΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΟ ΗΣΥΧΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΤΡΕΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ
  41. Η ΑΦΘΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΣΥΧΝΑ ΣΥΝΑΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΠΕΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
  42. ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΦΗ ΑΠΟ ΘΛΙΨΕΙΣ
  43. ΟΙ ΔΕΙΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ
  44. ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ
  45. Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
  46. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ
  47. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΙΑΖΕΙΣ
  48. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΟΦΟΣ
  49. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΠΙΑΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΥΤΥΧΗΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΡΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΟΠΙΑΣΕΙ
  50. Ο ΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ
  51. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΑ
  52. Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΝΙΚΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΛΩΤΤΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΣ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΝΙΚΑΕΙ ΜΕ ΕΡΓΑ
  53. ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΜΕΛΕΙ ΣΤΗ ΝΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ
  54. ΤΙΠΟΤΕ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΤΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ
  55. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΦΛΥΑΡΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΡΩΤΑΣ
  56. ΑΠΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
  57. ΟΤΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΕΞΕΓΕΙΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΦΛΟΓΑ ΣΦΟΔΡΗ, ΠΟΥ ΜΑΤΑΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΗ ΣΒΗΣΕΙΣ
  58. ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ
  59. ΑΝ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΟΦΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ, ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ
  60. ΟΙ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ, ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ, ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ, ΕΚΔΗΛΩΝΟΥΝ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ
  61. ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙ ΝΑ ΟΡΓΙΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ, ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΦΕΣ
  62. ΕΙΡΗΝΗ ΒΑΘΥΠΛΟΥΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΘΕΟΥΣ
  63. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΛΜΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
  64. ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΦΥΛΑΓΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΟΞΥΘΥΜΗ ΓΥΝΑΙΚΑ Ή, ΑΝΤΡΑ, ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΠΑΝΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΣΙΩΠΗΛΟ ΣΟΦΟ
  65. Ο ΖΕΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΟΣ ΤΩΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΩΝ
  66. ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΦΟΥ ΣΚΕΦΘΕΙΣ ΚΑΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΜΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ
  67. ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΑΝΕΤΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ, ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΚΟΤΥΧΙΑΣ, ΑΥΤΟΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ
  68. ΕΥΤΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΔΙΑΣΧΙΣΕΙ ΜΙΑ ΦΟΥΡΤΟΥΝΙΑΣΜΕΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΩΟΣ ΣΕ ΛΙΜΑΝΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ
  69. ΕΥΤΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
  70. ΟΙ ΕΝΑΡΕΤΟΙ ΚΟΠΙΑΖΟΥΝ
  71. Η ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
  72. ΔΙΑ ΜΟΧΘΩΝ ΒΑΙΝΕΙ Η ΑΡΕΤΗ
  73. ΦΟΒΟΥ ΤΟ ΓΗΡΑΣ, ΟΥ ΓΑΡ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ
  74. ΟΤΑΝ ΣΜΙΞΟΥΝ ΟΙ ΤΡΕΛΕΣ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΚΑΚΟ
  75. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΕΑΡΟ ΧΕΡΙ
  76. ΣΟΦΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΔΥΣΤΥΧΕΙ
  77. ΟΣΟΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ
  78. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΚΑΚΑ ΕΡΓΑ
  79. ΤΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΕΤΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΣΚΕΙ ΚΑΝΕΙΣ: ΝΑ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΕΘΡΕΨΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ. ΑΥΤΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙ, ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ
  80. ΤΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΘΕΡΑΠΕΥΟΝΤΑΙ..., ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ
  81. ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΚΕΙΤΑΙ ΜΕ ΔΥΣΜΕΝΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
  82. ΠΙΚΡΟ ΓΙΑ ΝΕΑ ΓΥΝΑΙΚΑ Ο ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΣ ΣΥΖΥΓΟΣ
  83. ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
  84. ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ, ΚΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΙΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
  85. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ Ο,ΤΙ ΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝΑΡΕΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
  86. ΕΧΕ ΘΑΡΡΟΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ
  87. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ
  88. Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΙΛΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΖΗΜΙΩΝΕΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ
  89. Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ, ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΡΙΑ
  90. ΟΙ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΡΥΦΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΑ ΣΥΜΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
  91. ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ
  92. ΤΟΝ ΠΡΟΘΥΜΟ ΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Ο ΘΕΟΣ
  93. ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΕΙΤΕ ΑΘΩΑ ΕΙΝΑΙ, ΕΙΤΕ ΕΝΟΧΗ, ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΚΟΓΛΩΣΣΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ
  94. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΛΑΣΜΑ ΓΕΜΑΤΟ ΦΟΒΟ. ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΜΑΧΕΣ ΚΑΙ ΤΡΕΜΕΙ ΜΟΛΙΣ ΔΕΙ ΣΠΑΘΙ. ΩΣΤΟΣΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟ ΣΥΖΥΓΙΚΟ ΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΙΜΟΔΙΨΗΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ
  95. Ο,ΤΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΚΑ, ΚΑΚΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ
  96. ΤΗΣ ΚΑΚΗΣ ΗΔΟΝΗΣ Η ΤΕΡΨΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΜΗ
  97. ΟΠΟΙΟΣ ΓΟΗΤΕΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΟΣ
  98. ΚΑΙ ΤΟ ΦΡΟΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΥΛΑΞΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ. ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗ ΦΥΛΑΞΕΙΣ
  99. ΟΤΑΝ ΠΡΑΤΤΕΙΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΑΠ' ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΔΙΩΚΕΣΑΙ ΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ
  100. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΔΙΚΕΙΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΙΣΤΑ ΝΑ ΑΔΙΚΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ
  101. ΑΝ ΕΙΧΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΣΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ, ΣΟΦΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ
  102. Ω ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ
  103. Η ΑΝΔΡΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ Η ΜΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΕΙ Η ΜΙΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΔΥΟ, Η ΑΛΛΗ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ
  104. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ
  105. ΜΙΑ ΣΕΜΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΟΦΡΩΝ ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΣΣΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ
  106. Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΚΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
  107. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣΤΑ ΤΑ ΕΝΔΟΞΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΚΑ, ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ
  108. ΑΓΑΠΑΤΕ, ΤΕΚΝΑ, ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΑΓΝΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ
  109. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ, ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΕΝΝΑ
  110. ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΙΠΟΤΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ. ΟΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ
  111. ΟΙ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΝ
  112. ΒΛΕΠΕΙΣ ΨΗΛΑ ΤΟΝ ΑΠΕΙΡΟ ΑΙΘΕΡΑ, ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΟΛΟΓΥΡΑ ΣΤΗΝ ΥΓΡΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΤΗ ΓΗ, ΠΙΣΤΕΨΕ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ
  113. ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΘΕΩΝ
  114. ΧΩΡΙΣ ΘΥΜΟ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΤΕΡΟΣ
  115. ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΦΥΛΑΓΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΟΞΥΘΥΜΗ ΓΥΝΑΙΚΑ Ή, ΑΝΔΡΑ, ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΠΑΝΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΣΙΩΠΗΛΟ ΣΟΦΟ
  116. ΤΑ ΚΑΚΑ ΕΡΓΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΡΕΤΟΥΣ
  117. ΣΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΣ ΣΟΦΙΑΣ
  118. Η ΚΟΛΑΚΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΚΑΛΟΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΑ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΓΟΗΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΚΟΗ, ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΣΕ ΤΙΜΙΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
  119. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΕΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ: ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ, ΒΛΑΒΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΛΗΣΤΟΙ, ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΗΓΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΣΩΖΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
  120. ΟΤΑΝ ΔΥΟ ΟΜΙΛΟΥΝ, ΚΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΙΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΤΕΡΟΣ
  121. ΟΤΑΝ ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ, ΔΕΝ ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ
  122. ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΟΡΙΖΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΚΡΑΤΟΥΣ Ή, ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΣΤΡΑΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ ΤΟΥ. Ο ΗΓΕΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑ
  123. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΕΝΑΝ ΠΟΤΑΠΟ ΠΕΡΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΟ ΛΑΟ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ